29 Nisan 2008 Salı

Legoland'te Bir Gün

Bu yıl Nisan ayında Berlin'e Arzu ablamlara ziyarete gittiğimizde, bir minibüs kiralayarak Legoland'a da gittik. Çok eğlendik. Ben anlatmayayım, fotoğraflar anlatsın:

Berlin'in kuzeyin'de bir hayvanat bahçesine gittik. Orada atlara elimi yalattım ve yem verdim. Bir de tavus kuşunu gördük, kendisi o kadar güzeldi ki siyah tırtıklı ayaklarını hiç farketmemiştim.




Almanya'da bir de Praha'ya gittik.Praha'nın kristali ve tahta eşyaları meşurdur.Bir de orada bir sürü kule vardır.Resimde de görüyorsunuz.Bu kule de bunlardan biri ...

2 yorum:

Gezgiçler dedi ki...

Ilkecim;
Günlügün hayirli olsun. Yazdigin sürece blogunun takipcilerinden olacagim, devamini bekliyorum.
Ellerine saglik.

Sevgilerimle
Arzu

İlke dedi ki...

teşekkürler arzu abla.hansel ve gratel evei çok beyendik bizde. dila çok güzel yapmış. hansel ve gratel evi istanbul'da da var mı?

inşallah vardır.