13 Haziran 2011 Pazartesi

HADİ BASKET OYNAYALIM!!!


Hayatımda ilk kez bir basket açına gittim.
Çok heyecanlıydım...
Bir de bizim gideceğimiz maçtan sonra muhteşem bir maç olacaktı ve bu Türkiye için bir ilkti...

Maç Şu İki Takım Arasında Gerçekleşecekti.......

TÜRKİYE-AMERİKA

Bu maç 12.09.2011'de gerçekleşti.

Biz maç salonuna girmeden önce giysi, köpük el, bluz, forma ,top falan satılan yere gittik.

Ben hep köpük el istemişimdir ama kalmamıştı.

Ama ben kendime LAKERS forması, BASKET'li lacivert bluz ve TÜRKİYE-AMERİKA FINAL T-shirt'ü aldım.

Bizim gideceğimiz maç ARJANTİN ve İSPANYA arasındaydı.

Ben yerimize geçerken bir adamın kafasına çarptım.

Adam İSPANYOL'du. Ne söyleyeceğimi bilemedim.

Neyse,maç başladı.

Biraz sıkıcıydı. Salon bomboştu. Kesin herkes FİNAL Maçına bilet almıştır.

Biz yarıda çıktık çünkü skorlar eşitti ve böyle devam edeceğini biliyorduk.

Çıkışta başka yerleri gezdik karşı tarafta ama yine de maçı izlemek güzeldi.



Dışarı çıkmadan önce ben herzamanki gibi resim çekilmek istedim,anım olsun diye.


Dışarıya BASKET resimleri asmışlar hem de bir sürü.

Bu arada BASKET ne diyorsanız CEVABI:



Yanda gördüğünüz resimdeki kedi.

Çok tatlı ve o bir Van kedisi.

Aynı zamanda BASKETBOLUN sembolü.....


Sizin için birkaç BASKET resmi ve tabi ki de beeeeennnn.

BASKET serüvenimden bu kadar.


Kesinlikle her insan basket maçına gitmeli.

Orada olup dev ekrana çıkmak o kadar güzel ki...












































Hiç yorum yok: